MAGICZNY WROCŁAW

W dniach 7-9 października 2016 r., wraz z naszymi Partnerami i Klientami wybraliśmy się na niezwykłe szkolenie. Podróż pod hasłem MAGICZNY WROCŁAW obfitowała w owocne spotkania z Przedstawicielami firm FAKRO, ISOVER, ROCKWOOL oraz SWISS KRONO. Nasi Klienci mogli skorzystać z indywidualnych konsultacji z Doradcami oraz zapoznać się z nowościami w ofercie poszczególnych firm.

W przerwach pomiędzy modułami teoretycznymi, znaleźliśmy czas na małe zwiedzanie. Wrocław urzekł nas urokliwymi uliczkami, których klimat czarował na każdym kroku. Panorama Racławicka przeniosła nas w zupełnie inną rzeczywistość, a widoki z najwyższego wieżowca we Wrocławiu – SKYTOWER, zapierały dech w piersiach. Ciekawe historie opowiadane przez przewodnika pozwoliły nam zapoznać się z historią Wrocławia, a także posłuchać legend i opowieści dotyczących miasta i regionu. Nie zabrakło też historyjek o słynnych Wrocławskich Krasnalach, które spotykaliśmy niemal na każdym kroku! Spacer po Wrocławiu odświeżył nam umysły, by jeszcze skuteczniej chłonęły wiedzę z zakresu produktów oferowanych przez Producentów.

Po całodziennych warsztatach z Producentami, sobotni wieczór spędziliśmy w towarzystwie uroczej Mariolki z Kabaretu PARANIENORMALNI. Podczas spektaklu „Pierwiastek z trzech” co chwila każdy zakątek Hali Stulecia wypełniony był śmiechem i gromkimi brawami.

Szkolenie na Dolnym Śląsku dało nam możliwość zobaczenia przy okazji innych, ciekawych miejsc: Zamek Książ w Wałbrzychu oraz Kościół Pokoju w Świdnicy. Wstąpiliśmy też do Afrykarium znajdujące się we wrocławskim zoo, gdzie oglądaliśmy jedyne na świecie tematyczne oceanarium poświęcone faunie Afryki.

PARTNERZY:

okna dachowe schody strychowe rolety markizy fakro materiały izolacyjne wełna isover materiały izolacyjne wełna rockwool materiały drewnopochodne panele podłogowe płyty OSB płyty meblowe swiss krono

Zaopatrujemy inwestycje budowlane

• Obsługujemy firmy ogólnobudowlane i specjalistyczne, deweloperów, generalnych wykonawców i przedsiębiorstwa budowlane

• Dostarczamy materiały na terenie całego kraju

• Zapewniamy fachowe doradztwo i opiekę inwestycyjną

• Realizujemy nietypowe zamówienia

Zaopatrujemy składy budowlane

• Zaopatrujemy składy i hurtownie budowlane w Polsce południowej
  • Jesteśmy liderem ogólnopolskim      w dystrybucji produktów FAKRO, RIGIPS, ISOVER, SWISS KRONO, ROCKWOOL, URSA
  • Posiadamy regionalny magazyn hurtowy
  • Zapewniamy efektywną i terminową logistykę

Dostarczamy wiedzę budowlaną

• Dostarczamy wiedzę branżową oraz specjalistyczną
  • Organizujemy szkolenia w Krakowie oraz w fabrykach producentów
  • Organizujemy konferencje w Polsce i za granicą
  • Podnosimy kompetencje naszych klientów w zakresie zarządzania biznesem