OBSŁUGA INWESTYCJI:
Ten obszar naszej pracy dedykowany jest przede wszystkim firmom usługowym, czyli generalnym wykonawcom, ekipom ogólnobudowlanym, specjalistycznym. Obsługujemy również inwestycje budowlane prowadzone przez deweloperów, innych dużych inwestorów oraz klientów indywidualnych budujących, remontujących swoje domy czy mieszkania.
Dla sprawnej obsługi Klientów ogromne znaczenie ma Dział Sprzedaży, w którym pracują wyspecjalizowani doradcy z wiedzą techniczną z zakresu branży budowlanej. Pracownicy tego działu na co dzień pracują na tzw. „pierwszej linii” mając bezpośredni kontakt z Klientami. Część zespołu stanowią osoby związane z tzw. sprzedażą aktywną (doradcy "mobilni"), część pracowników związana jest natomiast ze sprzedażą operacyjną (doradcy "stacjonarni"). Ważnym dopełnieniem działu jest także market samoobsługowy, w którym ważną rolę pełnią doradcy sprzedaży.
OBSŁUGA HURTOWA:
Domeną aktywności dystrybucyjnej ATTIC jest sprzedaż na dużą skalę. W tym przypadku Klientami są hurtownie (składy budowlane) prowadzące sprzedaż materiałów budowlanych wykonawcom i klientom indywidualnym.
Sprzedaż hurtową swoimi działaniami wspierają pracownicy sprzedaży stacjonarnej, którzy odpowiedzialni są za przyjmowanie zamówień od Klientów i dbanie o ich szybką realizację. W swojej codziennej pracy mają także kontakt z producentami materiałów budowlanych. Blisko związani z działem obsługi hurtowej są także szefowie regionów, którzy działają w terenie bezpośrednio u Klientów.
ZAKUPY
Pracownicy działu mają codzienny kontakt z producentami - dostawcami materiałów budowlanych, realizują zamówienia Klientów, negocjują jak najlepsze warunki handlowe oraz dbają o prawidłowe stany magazynowe ATTIC.
MAGAZYN i LOGISTYKA
Pracownicy naszych Magazynów dbają o właściwe składowanie materiałów budowlanych, są odpowiedzialni za poprawne przyjmowanie materiałów budowlanych od naszych dostawców oraz realizację zamówień naszych klientów. Dokładają wszelkich starań aby zapewnić wysoką jakość dostaw materiałów budowlanych w miejscu i czasie odpowiednim dla naszych Klientów.
O sprawne i terminowe dostarczenie towarów do Klientów dbają logistyk i nasi wykwalifikowani Kierowcy.
MARKETING
Realizuje politykę marketingową, której głównym zadaniem jest wsparcie sprzedaży, budowanie relacji z Klientami oraz pozytywne kreowanie wizerunku firmy na rynku.
FINANSE
Osoby pracujące w dziale stoją na straży przestrzegania polityki finansowej firmy. W skład ich odpowiedzialności wchodzą takie obowiązki, jak: kontrola należności płatniczych, windykacja, analizy finansowe przedsiębiorstwa, controlling kreowanych kosztów w firmie oraz współpraca z biurem zewnętrznym obsługującym naszą firmę w zakresie księgowości.
HR
Realizuje politykę personalną - płace, administrację kadrową oraz wewnętrzne systemy szkoleniowe i motywacyjne. Odpowiada za właściwy dobór ludzi do współpracy. Realizuje procesy ocen okresowych. Czuwa także nad właściwym przepływem informacji oraz dba o dobry wizerunek ATTIC na rynku pracy.
ADMINISTRACJA
Realizuje szeroko rozumiane zadania administracyjno-organizacyjne firmy. Administracja jest pierwsza „linią kontaktu” osób, które po raz pierwszy trafiają do ATTIC, stanowi również wsparcie dla innych działów ATTIC.
Obsługujemy firmy ogólnobudowlane i specjalistyczne, deweloperów, generalnych wykonawców i przedsiębiorstwa budowlane
Dostarczamy materiały na terenie całego kraju
Zapewniamy fachowe doradztwo i opiekę inwestycyjną
Realizujemy nietypowe zamówienia